دانستنی, معرفی عطر, ویدیوها

پرفروش ترین عطر زنانه در تابستان

پرفروش ترین عطر زنانه در فصل تعطیلات درسال2023، عطر لیبره ایوسنت لورن در ایالات متحده است.

 عطر ادکلن ایو سن لورن لیبره زنانه | Yves Saint Laurent Libre در سال 2019 به بازار عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن لیبره– Yves Saint Laurent Libre  عطری است زنانه و جوان پسند.

اگه میخوای توی تابستون هر جایی میری همه جذبت شن، لیبره واسه خودته.

عطر لیبر ایو سن لورن، در واقع ادای احترام به آزادی زنان است. که  ارزشمند ترین و قدیمی ترین ارزش در شرکت ایو سن لوران می باشد.

آزادی زندگی و آزادی انتخاب، که البته بایستی به طور تمام و کمال با قوانین خود زنان باشد، بدون سازش و محدودیت. نام این ادکلن هم نشان دهنده همین مطلب است. لیبر در زبان فرانسوی یعنی آزادی!

وقتی ادکلن لیبر را اسپری می کنید. بلافاصله متوجه بوی صابونی و آرامش بخش ناشی از وجود اسطوخودوس (لوندر) است، خواهید شد. در کنار این رایحه ی لطیف و دوست داشتنی نت هایی ظریف از مرکبات نیز ظاهر می شوند، که رایحه ای کاملا زنانه و معتدل را در فضا پخش می کند. در میانه ی راه نت های جذاب و گران بها از گل های خوش بو همراه با عنبر و مشک نیز به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب آرامش و ثبات را به شما و اطرافیانتان هدیه می کند. بعد از مدتی وانیل نیز  اضافه می شود که به طرز معجزه آسایی همه را اغوا می کند. کافیست یک بار امتحان کنید!

برای داشتن تجربه استفاده ازپرفروش ترین عطر زنانه می توانید مشابه آن را از تنها نمایندگی رسمی بارگلو ترکیه در ایران تهیه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *