دانستنی

عطر شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

 What Does Your Perfume Say About Your Personality?

عطر شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

انتخاب عطر شما یک ماجراجویی کاملا شخصی است. درست همانطور که یک عکس ارزش هزاران کلمه را دارد، رایحه مشخص یک زن می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت او بگوید. جای تعجب نیست که اکثر ما با دقت عطر خود را انتخاب می کنیم! اگر سفر اسپری کردن و استشمام عطرهای مختلف را طی کرده اید تا عطری را پیدا کنید – چه برای خودتان و چه برای شخص دیگری – پس می دانید که انتخاب یک عطر بسیار بیشتر از آن است که در چشم شما ظاهر شود (یا عطر).

همه ما در مورد رایحه عالی سلیقه های منحصر به فردی داریم. اما اگر بتوانید نگاهی به آنچه که ترجیحات عطری شما در مورد شخصیت شما می گویند داشته باشید چه؟ در اینجا چهار رایحه کلیدی و نحوه ارتباط آنها با ویژگی های شخصیتی غالب آورده شده است.

اما … چرا باید به بویایی خود اعتماد کنید؟

ما از Alan R. Hirsch، محقق بو و طعم، می دانیم که برخی از عطرها می توانند نشان دهنده شخصیت فرد باشند. برای بررسی بیشتر این مفهوم، ما شما را به چرخش در اطراف چرخ عطر افسانه ای مایکل ادواردز می بریم تا ببینیم ترجیحات عطری شما ممکن است در مورد شما چه بگوید. چرخ عطر ادواردز چهار خانواده رایحه را توصیف می کند: گلی، شرقی، تازه و چوبی. مهم نیست که بوی بینی شما به سمت کدام رایحه جذب می شود، این چهار عطر به عنوان پایه اصلی همه عطرها عمل می کنند.

گل و درون گرا   (floral)

خانواده گل‌ها رایحه گل‌های تازه مانند گل رز، یاس، زنبق و فرانگی‌پانی را برجسته می‌کنند تا عطرهای کلاسیک زنانه ایجاد کنند. گفته شده است که خانم‌هایی که عاشق عطرهایی با نت‌های گلی هستند، افرادی درون‌گرا، حساس و با ملاحظه هستند.

شرقی و سرزنده  (oriental)

خانواده شرقی شامل شکوفه پرتقال، بخور، رزین و چوب صندل با نت های شیرین و گرم مانند وانیل، مشک، دارچین و هل است. گفته می شود که این عطرها زنی را که در زندگی عاشق مهمانی ، سرزنده بودن، پرانرژی و اجتماعی بودن است را جذب می کند.

تازه و جاه طلب (fresh)

خانواده  “fresh” رایحه ترنج و روغن های مرکبات را برای رایحه های ورزشی روشن که نیرو و انرژی می بخشد، جذب می کنند. زنانی که جذب بوی مطبوع و تند مرکبات می شوند، رهبرانی قوی، جاه طلب و طبیعی هستند.

چوبی و کنجکاو(woody)

و سپس، البته، خانواده چوبی وجود دارد که بر روی چوب ها و گیاهان معطر متمرکز است. اینجاست که شما عاشقان اسطوخودوس را خواهید یافت. افرادی که کمی محتاط تر اما کنجکاو هستند، این یادداشت ها را دوست دارند. این زنان برای دوستی و کار گروهی ارزش قائل هستند و می توانند متفکر و متفکر باشند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *